söndag, september 03, 2006

Stressöndag

Söndag - en vilodag. Ingalunda. Har ”råkat” förtränga massa jobb med lämning i morgon måndag. Varför gör jag alltid det? Eller föresten så jobbar jag bäst under press så what the heck. Sedan är det stora visningsdagen i morgon så jag måste städa undan massa jox och bära ner kartonger i källaren så att aspiranterna kommer in i lägenheten. Kan ju vara en fördel. Och så ska grannen tillika rörmokaren svänga förbi och fixa min läcka under diskbänken. De nya hyresgästerna tycker kanske inte att min sedan ett år tillbaka smarta lösning med en skurhink under det droppande röret är så smart. Vad vet jag? Och som pricken över i:et har jag kolumnlämning i morgon också. Och än så länge noll idéer. Måste kanske titta på ett par avsnitt av SATC för att få lite inspiration.

Inga kommentarer: