torsdag, september 21, 2006

Genrep

Idag har jag haft genrep. På packfronten alltså. Det ser ut att bli fyra FedEx-lådor och två resväskor. Kan låta mycket men två av lådorna tas faktiskt mest upp av förstärkare, högtalare och baslåda till surround-systemet. För det och min projektor tänker jag inte leva utan. Så det så. Dessutom ska jag vara borta ett helt år. Kanske resten av livet. Och då är det väl inte så mycket? Eller?

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag åker. I’m freaking out!!!

1 kommentar:

Sporty Spice sa...

Kesu; När ens väska inte kommer fram är det som att vinna på Lotto. Iaf på hemvägen. Så skönt att slippa släpa! Men 33 kilo?! Hur mkt fetaost hade du med dig hem? =)

Anne; Ja, nu är det inte långt kvar. Och jag blir mer och mer stressad för varje sekund. Har jag packat allt? Har jag packat rätt? Skräckblandad förtjusning.