fredag, maj 05, 2006

Utomhuskontor

Det straffar sig verkligen att ligga på latsidan. Nog för att Omid körde en lightversion med mig idag men ack så jobbigt. Sömnbristen gjorde säkert sitt till, svårt att fokusera när man är snurrig i bollen. Hade tänkt att köra 1,5 timmes cardio efteråt med slokade efter 45 minuter. Men det kan jag kompensera med en power walk senare i kväll. Omid berättade för övrigt att min kolumn om att ragga på gym sitter på kylskåpet i personalrummet på World Class. Smickrande.

Just nu sitter jag på balkongen och försöker jobba med laptopen i knät. Går sådär kan jag säga. Det blänker nå så in i bängen på skärmen i solljuset. Men jag SKA sitta ute. Basta! Skriver på gehör, får väl kolla senare ikväll vad sjutton jag skrivit egentligen. Nu måste jag trycka på play igen, Jakob Hellman tror att han har sjungit färdigt.

Inga kommentarer: