torsdag, maj 18, 2006

Karaktär

Sitter och letar efter billigaste biljetten till New York i juli. Just nu leder United Airlines med sitt pris på 6 249 kronor. Men så är de ju med i Star Allians och jag är "bara" 15 000 poäng bort ifrån en bonusresa tur och retur till USA. Gratis är gott. Vad som mer är gott är den proteindrink med minimjölk och färska jordgubbar som jag ska svänga ihop nu. Stränga förhållningsregler resten av dagen, var på Adidas event idag med halva gänget från Fitness Magazine och det bjöds på mumsig buffé med massor av godsaker (lycka till med kostdagboken, Sofie). Men jag måste ändå säga att jag hade läget under kontroll. Åt mest av den rökta makrillen, halstrade tonfisken, den fantastiska vildsparrisen, ingen chokladbit till kaffet och inget vin till maten. Det stavas karaktär go vänner.

2 kommentarer:

anna sa...

minimjölk och jordgubbar bara? något mer är väl bra att fylla ut med?

men nyc i juli är sjuuukt varmt, då ska man ju vara ute i the hamptons och glassa på stranden bara ;)

Sporty Spice sa...

Proteinpulver, minimjölk och jordgubbar är ett perfekt mellanmål. Det var inte middag jag snackade om.

Ska vara i Madison,CT som ligger vid havet så här ska det glassas.