söndag, maj 07, 2006

Klarsynt

Uppe med tuppen. Ska iväg och köra konditionsträning innan jag ska möta upp Celina och slänga mig på en soldränkt gräsmatta. När jag vaknade satte jag som vanligt på mig mina glasögon och började stöka runt i köket. Tyckte att jag såg lite suddigt och gjorde ett par halvhjärtade försök att putsa glasögonen. Men nej. Suddigt och konstigt. Sen när jag skulle sätta i linserna upptäckte jag att linsburken var tom. Jag hade gjort det igen. Glömt att ta ut linserna, sovit med dem hela natten och sedan lullat runt med grötiga linser OCH glasögon. Snacka split vision.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Råkade ramla över din blogg, Mycket underhållande! Särskilt kul är det att läsa om din träning, eftersom man känner igen sig själv.

Sporty Spice sa...

Kul! Du är så välkommen så!

spanne sa...

Bade linser och glasogon. He he he. Vacker gamla minnen.

buy vilitra 20 mg online sa...

vardenafil 20 mg is used to treat male sexual function problems. In combination with sexual works by increasing blood flow to the penis to help a man get and keep an erection. it is also used to treat the symptoms of an enlarged prostate.