tisdag, maj 16, 2006

Träningsförbud part II

Hmpf! Jag som tyckte att jag lyckats häva visdomstandsinflammationen på egen hand. Med gurgel och mystiska voodooriter. Men icke. Var hos tandläkaren idag och nu är det jag som käkar penicillin. Ingen hård träning på tio dagar således. Varför ska detta drabba mig?! No fair! Fast tandläkaren sa att jag inte skulle behöva dra ut tanden. Såg bra ut och den tränger sig inte på det andra tänderna. Alltid något.

För att prata om något mycket roligare. Jag har börjat kolla flygbiljetter till Madison igen. Kan dessvärre inte åka förens i juli eftersom att jag "måste" åka på jobb till Cypern, Mallorca och Menorca i juni. Tufft jobb men någon måste göra det. Attans vad mycket dyrare det är att åka till New York i juli. Säkert 2 000 spänn dyrare än biljetten jag köpte i april. Har folk inte hört talas om svensk sommar? Stanna hemma har jag sagt!

Inga kommentarer: