måndag, maj 29, 2006

Drama Town

När jag vakande sken solen. Och vad kan vara bättre än en power walk i solskenet? Så det blev en snabb proteindrink och sen iväg. När klockan var halv tio hade jag svettats i 75 minuter, stretchat, duschat och ätit min havregrynsgröt. Så borde man börja alla dagar. Nu hinner jag jobba fram till klockan halv fyra då jag ska träffa en av männen i mitt liv, Darren på DOM Hairdressing. Ska fixa slingor och klippa en frän frisyr. Som jag sedan kommer att sabba under kvällens styrketräningen på World Class.

Pratade med Knickedicken igår. Som vanligt. Det är Memorial Day där idag och det firas som sig bör med en parad. Han kommer att spatsera omkring i full brandmansutrustning. Vad skulle man inte ge för att få se det? Att Madison är som på film är ännu en gång bevisat. Igår fick han ett larm om eldsvåda i ett hus. När de kom fram visade det sig att en fru slängt ut alla makens saker och kläder på gräsmattan och tuttat eld på dem. Händer sånt i verkligheten?

1 kommentar:

Unknown sa...

vad betalar man för en klippning hos darren? vänligen svara till only_cornix@hotmail.com.

tack på förhand!