onsdag, maj 03, 2006

Jetlag är ingen lek

Att resa hem från USA är ingen lek. Är helt sönderjetlaggad. Ska försöka ge mig ut på en power walk senare i eftermiddag. Fysisk aktivitet är det enda som biter på jetlag. Imorgon klockan nio ska jag träna med Omid på World Class. Känner mig helt ur form, har inte styrketränat ordentligt på tio dagar. Helt otroligt! Känner mig som världens lataste människa.

Imorgon måste ni läsa Metro. De ska länka till min blogg på metro.se och har en inför-grej om det i morgondagens tidning. Intervjun gjorde de igår när jag precis hade ramlat av amerikaflyget så jag hoppas att jag inte lät allt för osammanhängande. Och snart kommer en fotograf över och ska ta en bild på mig. Just nu har jag brandmanströjan på mig och en tofs mitt på huvudet. Funkar det tro? Urk. Alla snyggkläder ligger i tvättmaskinen. Vi snackar I-landsproblem.

Nu har det snart gått tre timmar sedan havregrynsbrunchen. Måste pipa ner till ICA och fylla på mitt frukt- och grönsakslager. Matklockan ringer.

Inga kommentarer: