torsdag, maj 04, 2006

Jetlag is a bitch

Igår slog jetlaggen till med oanad kraft. Klockan fyra på morgonen var jag fortfarande klarvaken och satt med en kopp yogi-te och tittade på när tv-kocken Pelle Johansson lagade lutfisk och mangocarpaccio. Zappade över till fyran där de hör och häpna har ett sådant där direktsänt spelprogram där man ska lista ut ett ord. Nog för att folk är lite såsiga i skallen så där dags på dygnet men hur svårt kan det vara? Det är ju alltid så löjligt enkla ord men det är kanske tanken, då känner sig folk smarta och ringer in för 9.90 per minut. När jag ändå är inne på ämnet tv kan jag säga att jag ser fram emot Ghost Wisperer ikväll. Inte helt oväntat för att Wentworth Miller är med.

Var tvungen att ställa in träningen med Omid idag. Funkar inte att köra stenhård styrka efter två timmars sömn. Så det får bli en power walk till World Class Alvik och en timmes cardio istället. Men imorgon kör vi!

6 kommentarer:

Anonym sa...

åååh jag letar som besatt efter mer yogi-tea! har hittat två smaker på martin olsson, men det har tagit slut och finns inte kvar i butiken heller...var får du tag i det?

Sporty Spice sa...

Jag brukar köpa Yogi Tea på Klippet vid Fridhemsplan, de har flera sorter, bland annat mina favvisar Classic Cinnamon Spice och Sweet Chai. Annars har Yogayama på Jungfrugatan något större utbud.

Sporty Spice sa...

Hej Skånepågen,

Skånska ÄR sexigt. Så är det bara.
Sedan Metro gjort om sin hemsida har kolumnarkivet försvunnit ut i världsrymden men det kommer säkert tillbaka. De senaste två kolumnerna kan du läsa här på bloggen (högst upp i högermariginalen).

Anonym sa...

Wow, på Daglivs. Min favvobutik.

Sporty Spice sa...

Min med! Bäst är att handla hungrig. Då kommer man hem med MASSOR av konstiga grejer.

Fredrik sa...

Kul att läsa din blogg. Visste inte att du var en sån träningsnarkoman.

När man minst anar det syns och hörs vi!

/Gillboklassisen