torsdag, maj 04, 2006

Shit Majbritt

Oj då. Här satt man och trodde att man hade ett par läsare. Typ de närmast sörjande. Men efter min Carrie Bradshaw-lansering i Metro var jag ju bara tvungen att fixa en sådana däringa besöksräknare. Och shit Majbritt säger jag bara. Det är folk från hela Sverige som varit inne. Och från Danmark, Norge, USA (kan det vara Knickedicken som tycker om att titta på svenska bokstäver tro) och Nederländerna. Nu vet jag ju inte vad som är normalt eftersom att jag inte haft en räknare förut men på en timme hade jag 358 unika besökare. Hej, hej alla trehundrafemtioåtta!

8 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Nu är jag uppe i 473. Det rör på sig!

Anonym sa...

Grym blogg ju! Hitta hit igårkväll faktiskt o tycker d e jätte bra att läsa den o bli peppad för snart e d beach 2006, så nu jävlar! :)
Kram!

Anonym sa...

Hur/var fixade du din besöksräknare?

Sporty Spice sa...

Jag fixade den på statcounter.com. Enkelt, bra och gratis!

Anonym sa...

Åkte från Härliga Härjedalen med tåg till Örebro igår, och hittade en begagnad Metro. Din blogg lät ju intressant. Kikade in nu, och visst! Räkna med en till återkommande besökare!

Sporty Spice sa...

Välkommen Kathrin!

Anonym sa...

jag hyllar dig på min blogg, hehe ;)

http://galadriel.blogg.se/050506192251_jubel.html

//G.

Sporty Spice sa...

Galadriel,
Det var ingen dålig hyllning! Thanx! Lycka till med tuggummifläcken. =/