tisdag, maj 09, 2006

Jelly Belly

Började dagen med att lämpa över en tjock pärm med kvitton och alla mina deklarationspapper till min revisor. Förra året åkte jag på 70 000 i kvarskatt. Bad henne fixa minst lika mycket i skatteåterbäring i år. Hoppas hon kan trolla med knäna.
Sen susade jag iväg och träffade Sissi för en fantastisk lunch i Vasaparken. Och vi sprang på en nytränad Gonzalita. Way to go girl. Själv trampade jag loss i 90 minuter på stairmastern efter lunch. Sen hem och jobba. Sen iväg till gymmet igen och körde styrka. Dessvärre "råkade" jag ut för en överdos Jelly Beans när jag kom hem och nu är jag high on sugar. Ni ser, jag är inte perfekt! Har fortfarande en äcklig eftersmak i munnen av sorterna som smakar björnklister och bubbelgum. Vem kom på de smakerna? Och varför åt jag dem?

9 kommentarer:

Anonym sa...

efter varje hårt träningspass äter jag kladdkaka/kladdkakemuffins. gjorda med rågmjöl, muscovadosocker och 85% mörk choklad .. men ändå =)
jag tycker att jag är värd det, och det är ju snabb energi ;)

Sporty Spice sa...

Jag brukar vara jättestrikt i vanliga fall så detta var en utsvävning som hette duga. Men en gång är ingen gång. Right? =)

Anonym sa...

ja, jag kan ju inte säga emot någon som lärt min en ny superenkel maträtt, hahaha =)

jag har faktiskt inga sådana cravings, efter godis läsk och annat. jag är typ helasket - det enda är kladdkaka, men den är ju så nyttig som den kan bli. right? =)

Anonym sa...

och obs: HÅRT träningspass. så jävla kul skall vi inte ha det ;)

Sporty Spice sa...

När jag går på deff får jag cravings efter havregrynsgröt. Festlig typ man e va?

Anonym sa...

hahaha. havregrynsgröt är ju gott ;) med mandlar, linfrön, kokosflingor och några russin och kanske kanske lite osötat äppelmos, IBLAND .. partyfrukost =)

Sporty Spice sa...

Det lät ju som en smarrig lyxsöndagsfrulle! Själv kör jag fiberberikade gryn med linfrön och lågkaloriäppelmos. Och Yogi- eller Clipper-te till det såklart! Kul med någon som är lika "insnöad" som jag!

Anonym sa...

hehehe, du skulle bara veta ;)

jag gillar inte de fiberberikade grynen. hur jävla länge de än får koka så är de ju lika hårda och 'bitiga' ändå. havregröt skall ju vara slät och fin och mjuk :)

förresten, såhär apropå ingenting. om du vill ha en superpeeling för både ansikte och kropp så testa microvärmd (smält?) honung och kokosflingor. len som en babyrumpa :)

nattis! //G.

och du. te. färskpressad juice. vatten. propolisdroppar för immunförsvaret. och en macka. det du ;)

buy vidalista 40 mg online sa...

tadalafil 40 mg is a brand name version of tadalafil, a popular medication for treating erectile dysfunction. Taking the medication accurately helps you get the maximum effect while avoiding side effects. work by increasing blood flow to the penis to help a man get and keep an erection.