tisdag, oktober 31, 2006

Besök

Om åtta timmar ska jag hämta upp Singelpinglan på tågstationen i New Haven. Galet kul! Hon ska stanna i en vecka och programmet är späckat. Ikväll är det drinks och konsert på The Dolly, imorgon middag hos Debbi, torsdag och fredag hyr vi bil och cruisar runt i CT, restaurangbesök på helt fantastiska Killingworth Café är inbokat. Och på måndag åker vi till New York och då blir det serious shopping.

Jag har hört rykten om att min och Knickedickens "love story" är ute i senaste numret av Allt om Resor nu. Att träffas i Karibein, på Alla Hjärtans Dag under fullmånens sken. Kan det bli mer Starlet än så? Inte undra på att jag flydde landet ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj over there... jaså, en love story i Allt om resor. Själv var jag med som singelman i Amelia bara veckan innan jag träffade Fia. Livet leker när man är kär... :-)

Turen har inte direkt smittat av sig på "mitt" hockeylag (Huddinge, jumbo i HockeyAllsvenskan), men jag har haft flyt med mina statistuppdrag och spelat in reklamfilm och tjänat en massa pengar på sistone.

Cruisa runt i CT, det låter något, det. Den delen av USA är lite favoritmarker där, en del av mina favoritfilmer är inspelade där omkring... Hoppas man kan ta sig över pölen och se lite av det där landet själv en dag...

Allt gott!

Sporty Spice sa...

Anders;
Snart kan du läsa om min "Starlet-story" i Aftonbladet oxå. Livet leker onekligen. =)

CT är verkligen helt fantastiskt. Särskilt med alla snygga höstlöv (som förmodligen regnar och blåser bort nu i dagarna).