torsdag, november 09, 2006

Singelpinglan goes CT

Nu har Singelpinglan åkt hem. Trist! Men vi har haft en helt fab vecka. Började med en heldag i Madison men promenad längs havet och Seaview Avenue, kolla alla butiker på Wallstreet och Boston Post Road, latte på Willoughby's, bokshopping på helt fantastiska R J Julia Bookseller. Sen hyrde vi bil i två dagar och cruiseade runt i CT upp till Rhode Island och längs Connecticut River. Det är så snyggt att det känns som att åka runt i en filmkuliss. På fredag var det partaj på The Dolly och på lördagen fick Singelpinglan uppleva Killingworth Café och se servitriserna sjunga ”Who The Hell Is Alice” och spela kazoo. Sen tog vi tåget tidigt på måndag morgon till New York. Där gick, gick, gick och gick vi på stan. Lovely!

Nu är jag tillbaka hemma och ska ta tag i jobb och träning igen. Sitter just nu och väntar på att gymmet ska öppna (ska bara kolla på Regis & Kelly först).









Singelpinglan på stranden vid Seaview Avenue.









Det här huset är till salu för 8,5 miljoner dollar.









Utsiket från min veranda (innan regnet slet bort alla löv).









Här går jag min PW-runda varje morgon.













Hit kommer alla brev, vykort och presenter ni skickar.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen! Tack för rapport! Har försökt skriva inlägg, men utan framgång. Nu gör jag ett nytt försök (efter mejlkontakt med dig - hurra!). Hus för 8,5 miljoner - dollar. Äh! Jag såg inte att de hade lika fina träd som du utanför verandan. Såg inte ens en veranda . bah!

NÄR kommer starletrepet i Aftonbladet? Vilken avdelning - relationer, nöjen, nyheter eller kändisar? ;-)

Fortsätt lägga in bilder. Det är superkul att SE hur du har det. Också!

Kram
/Kesu

Sporty Spice sa...

Huset har en veranda. Med stort "V". Gigantisk med utsikt över Long Island Sound men man ser den inte från gatan, och jag vågade inte smyga in på deras välansade tomt.

Vet inte var och när Starletrepet kommer i AB. Caroline vet. Nu väntar jag bara på att Oprah ska ringa. =)

Anonym sa...

Om man inte kan se verandan från gatan räknas den inte. Du finns först när du syns - gammalt djungelordspråk i medievärlden ...

Caroline - ahaaaaaaaaaaa! Har hon möjligen skrivit artikeln??? Jag mejlar henne bums.

Oprah ringer snart - I'm sure. Om inte kan du ju alltid nästla dig in som åskådare och se till att hoppa upp och bli tillfrågad om nåt. Inled med "I'm Swedish and my boyfriend the fire man ..." The medium is the message you know. The rest will be TV history honey! :-)

Kesu