måndag, september 19, 2005

We gonna work that body

Eftersom detta ska vara en träningsblogg måste jag ju skriva om min härligt, hurtiga dag. Jag vågar fortfarande inte köra med högerarmen, ont i armbågen. Konditions- och magövningar står därför på veckans program. Plus att det kan vara bra att träna magen inför kvällens kommande skrattfest med Eddie Izzard på Cirkus.

45 minuters Power Walk till gymmet
60 minuter på Cross Trainern
Benpress (118 kilo, 3x15)
Utfall med hantlar (3x20)
Crunches på pilatesboll (4x20)
Sidocrunches på pilatesboll (3x20)
Plankan på pilatesboll
Ryggresning på pilatesboll (3x20)
Stretch
45 minuters Power Walk hem

Sen ska jag sätta mig med en STOR kopp kaffe och skriva klart resereportaget från Palma de Mallorca som SvD vill ha. Åh vad härligt det är att vara frilans "på riktigt" igen.

Inga kommentarer: