lördag, september 17, 2005

After Work

Efter en tuff vecka hade man gjort sig förtjänt av en AW. Gick till nyöppnade Underbara Bar eller vad den nu hette på Östgötagatan. Mycket bra. Satt nere i deras lounge, skön skinnfåtöljgrupp med vardagsrumskänsla. Kan verkligen rekommendera!
När ex-kexet Micke – som förövrigt var såhär snygg på 80-talet (inte undra på att man föll för honom, kolla bootsen och jeansskjortan med tryckknappar som han egenhändigt klippt av ärmarna på) – och Andreas hade sagt "Jävligt najs ställe det här" och "Fan man blir lite tung i huvudet av rödvin" och "Jag har alltid tyckt att John är en jävligt schysst kille" femtielva gånger till varandra blev de trötta och sugna på 150-grammare med extra allt. Så jag och Anna gick vidare till Metró. Efter det taxi hem. Stannade till vid Mc´Donalds. Ja jag erkänner, jag äter onyttigt när jag är packad! Sen fick man skamliga förslag via sms från, ja vi kan kalla honom för "Hantverkaren", klockan tre på natten. Men då låg en annan och sov. Attans!!!

Idag gick man ut stenhårt med en proteindrink, en timmes power walk (vi sportiga typer går aldrig på en promenad) i solskenet och sen hem till en stadig havregrynsfrukost. Men jag la nog ribban lite för högt. Molande huvudvärk och en extremt seghet slog till. Blir en lugn kväll med lite kvalitetstid framför tv:n.

Inga kommentarer: