onsdag, september 21, 2005

Ensam ung (nåja) kvinna söker

Bara för att man är singel innebär det inte att man inte har några män i sitt liv. Jag har flera stycken! Omid på World Class får mig att svettas och han masserar mina ömma muskler. Darren på DOM tvättar mitt hår och blåser mig i nacken. Henrik på Kalori ger mig nyttig och näringsriktig mat. Hmmm ...??! Äh, cut the crap!

SÖKES:
Attraktiv man, minst 1,85 cm lång, ordnad ekonomi, mörkhårig, vältränad, händig, ordentlig, spännande, dansant, rökfri, lättsam, glad, öppen och social. Du gillar att resa, älskar att dyka, lyfta skrot, deklarera, fixa med bokföring och laga mat. Du har sommarhus, kanske på Västkusten, Gotland eller i Stockholms Skärgård. Du vill bo i Äppelviken. Alternativt i Ålsten. Pratar du danska eller skånska är det allt annat än ett hinder. Foto=svar.

Är det inte någon som känner NÅGON som passar in?! Come on people, just set me up for the love of Christ!

Inga kommentarer: