måndag, september 26, 2005

Blod, svett och tårar

Idag började mitt eget lilla Boot Camp. Ja, ni som redan nu tycker att jag tränar hårt trodde fel. Det är NU det börjar på riktigt. Jag har äntligen börjat köra med min PT Omid Dadary igen. Måndagar och onsdagar framöver blir tuffa. Jag hade faktiskt förträngt exakt hur jobbigt det var att träna för honom! Vi snackar svett som rinner ner i ögonen tills det svider så att man inte kan se, tunga övningar som gör att det slår lock för öronen, utfall där man är säker på att det sitter en liten ful, elak gremling med sylvassa tänder och biter en i skinkan, ryggövningar där skulderbladen nästan poppar ur sina fästen, mjölksyra, blodsmak i munnen och illamående. Hääärligt! Om tio veckor kommer jag att se ut som Demi Moore i GI Jane. Linda Hamilton i Terminator 2. Uma Thurman i Kill Bill. Aah, ni hajjar! Så här kommer min höst att se ut:

MÅNDAG: PT-pass + 45 minuters kondition.
TISDAG: 60-90 minuters konditionsträning.
ONSDAG: PT-pass + 45 minuters kondition.
TORSDAG: 60-90 minuters konditionsträning.
FREDAG: Vilodag eller styrketräning.
LÖRDAG: Vilodag eller styrketräning.
SÖNDAG: Powerbox eller Bodypump.

You want fame? Well fame costs.
And here is where you start to pay … in sweat!!!

1 kommentar:

Sporty Spice sa...

Bättre där än att ha den i fejset som du darling! Såg du vad vi gjorde 1992 och 1993? 1994 var deppigare för min del ... =)