onsdag, september 28, 2005

Killar jag vill ligga med

Just hemkommen från svettig dejt med Omid. Idag var jag nära att spy flera gånger, han kör verkligen skiten ur mig. Jag har sagt det förut men säger det igen - fy för fan vad tuff han är! No mercy där inte. Bit ihop och kör på din lilla sizzy! Mer kan du, djupare, tyngre, snabbare, högre, bättre. Man hatar honom just då, men sen kan man inte annat än att älska honom igen. För att det inte skulle dra kallt från fönstret la han en handduk på mina svettiga axlar. Kände mig som Rocky! Och då blev allt bättre. Ge mig en morgonrock i siden med stooor luva och ett par glansiga guldshorts!

Sett att mina bloggsystrar Bridexena och Hannah har startat en trend. Som man såklart inte är sen att haka på. Alltså att lista killar man får ligga med. Bridexena har en "om jag blir övergiven vid altaret-lista" och Hannah en "killar som min pojkvän låter mig ligga med-lista". Här är min lista. Män jag kan tänka mig att ligga med – med eller utan altare. Eller tillstånd.

1. Mads Mikkelsen (surprise, surprise!)
2. Viggo Mårtenssen
3. Mikael Persbrandt
4. David Beckham
5. Morten Harket
6. Johnny Depp
7. Brad Pitt
8. Fredrik Ljungberg
9. Keanu Reeves
10. Ewan McGregor
11. Jude Law
12. Jean-Marc Barr
13. Andreas Wilson
14. Robert Downey Jr
15. Rob Lowe

3 kommentarer:

Hannah sa...

Vad många! Hur ska du hinna?

Andrea sa...

Är du verkligen rätt person att ställa den frågan, H?

hihi

Sporty Spice sa...

Hur jag ska hinna ligga med både Mads, Viggo och Micke P ... det är det minsta problemet! Frågan är hur jag ska lyckas droga dem och lura med dem hem!