tisdag, september 20, 2005

Jag älskar Eddie

Eddie Izzard är fenomenal. Och sexig på något sätt. Både jag och Hannah erkände att vi skulle kunna tänka oss att ligga med honom (inte samtidigt). Men igår kväll hade han inte högklackat och läppstift och var inte lika sexig. Hur konstigt är inte det?
I vanliga fall går jag ju igång på "riktiga män". Höga kindknotor, bred bringa, välsvarvade biceps, mörk röst och stora händer (yeah baby!). Ni vet killar som kan göra armhävningar på ena handens knogar, döda med en nagel, bära en tresitssoffa upp för fyra trappor, öppna en flaska champagne med en sabel, som är som snyggast efter en tredagars ridtur genom eländig terräng, med rufsigt hår och lerstänk i ansiktet. Tänk Viggo Mortensen i Sagan om Ringen (Häpp! Ännu en dansk). Sånna där hårda män som ändå är mjuka innerst, innerst inne. Känsliga och coola på samma gång. Ja, ni hajjar. Men i fallet Izzard. Högklackat och läppstift. Släng in en boa och jag är såld! What is up with that?

Undrar om jag måste byta namn på denna blog från Sporty Spice till Horny Spice? Eller Will Someone Please Lay On Top Of Me Spice.

6 kommentarer:

m sa...

"Will Someone Please Lay On Top Of Me Spice"
HAHAHAHAHA

Andrea sa...

Fråga: förutom bristen på sexighet, var Izzard rolig då? Skrattkramp?

Sporty Spice sa...

Vi skrattade så att linserna höll på att ploppa ur! Hannah låg ner och kved "sluta, jag orkar inte längre". Varpå Thomas Ledin, som satt framför oss, vände sig om och undrade vad hon höll på med.
Killen kan ta sina blå, blå vindar och vatten och chilla ...

Gonzalita sa...

Om gammelgäddan visste att du känt igenom honom borde han göra saltomortaler av glädje.

Sporty Spice sa...

Adde får INTE ligga On Top Of Me.

Gonzalita sa...

Haha, tänkte direkt på Mr Mortensen när jag läste beskrivningen.
Den mannen borde vara förbjuden i lag. Iaf som Aragorn...lord have mercy on my dirty thoughts...