torsdag, september 15, 2005

Bär ner mig till sjön

Tolkaren på Ljuskällan sa åt mig att öppna upp mina sinnen. Våga pröva nya saker – lyckan och kärleken finns "där ute" och bara väntar på dig. Att våga släppa taget och bara kasta mig ut i det okända. Så därför har jag härmed äran att presentera min nya hang up. Et voilà, mon petit badpojke! Kan vi se ett mönster här? Män från grannländer, 40+ med höga kindben och namn som börjar på M faller visst i smaken. Vad var det hon sa spågumman? En man som inte är långt borta. Vad tar det att flyga till Oslo? En timme?

Förutom denna pubertala besatthet (som jag står för fullt ut) har jag dessutom, till min förfäran, upptäckt att jag tycker att skånska är sexigt. Vad har hänt?! Och hur, när och varför? Jag som var med i föreningen Spettet och svälj-gröten-anhängare och allt min ungdom. Skyller på min webmaster Simp och Timbuktu!

Nääee .. om man skulle ta och ta sig ett bad? Skrubba mig på ryggen någon?

2 kommentarer:

Gonzalita sa...

Shitt asså, känner igen det där.
Skyller fett på Timbuk och Zlatan. Och Henke.
Det är deras fel att man numera säger att det löööuuuser saaiii åt allt. Smått skrämmande....

Sporty Spice sa...

Helt sjuuukt! Det började med att jag helt plötsligt tyckte att danska var vrålsexigt. Och nu skånska. Vad är nästa grej? Finska???!!!