lördag, september 24, 2005

True Romance

Ledsen att behöva göra er besvikna boys and girls. Det blev ingen Hot Night Out igår för mig igår. Ingen romantik. Inget hångel. Nada. Bara en snabb AW med Anna på Underbara Bar (fortfarande lika underbar). Räkneverket står blixtstilla. Och således är siffran forfarande nere på 4,6. Lovar att bättra mig snart! Men jag fick ett sms från ”Hantverkaren” igen. Han var väl ute och svirade och tydligen börjar han att tänka på mig när han är full. Ska man ta det som en komplimang? I think not. Får mest flash backs till början av 90-talet då nån kille kunde ringa klockan fyra på natten och säga ”Jag har en hamburgare i bakfickan, kan jag komma över eller”. Romantik? Nope.

Jag valde istället att spendera fredagskvällen framför teven med Patricia Arquette och Medium. Inte fy skam. Nästa gång vi ses vill jag att ni ska lägga märke till att jag, liksom Patricia, har en sned tand i övre tandraden. Är tanden det enda vi har gemensamt? Ingalunda. Jag liksom Patricia kan känna på mig saker och se in i framtiden. Jag ser en mörk man, han är inte långt borta alls. Eller vänta ett tag … äh, det vara bara gubben i turkaffären nere på hörnet. Eeeeuuu!
Måste förövrigt komma ihåg att hyra True Romance snart igen. Är inte det århundradets bästa film så säg? Så brutal, så vacker.

Antal "besökare": 4,6

Inga kommentarer: