lördag, november 25, 2006

IKEA

Idag har vi varit på IKEA i New Haven igen. Hittade massa småsaker som vi behövde. Fler bestick, glas, lakan och växter. Men det vi åkte för att köpa, det vi verkligen behövde, var en tv-bänk. Och fanns den i lager? Svar nej. Varför är jag inte förvånad. Och kollar man på internet när varan kommer in igen står det bara "in stock: no". Nej, tack vi märkde det ...
Grrr! Fast vi hittade en sån där smart mapparkivshängare som man skruvar fast på sidan av Galant-skrivbordet. Och det var den sista de hade. Och de har tydligen slutat tillverka dem här. Så lite glada blev vi ändå. Nu ska vi bara pipa iväg och köpa hängmappar i olika färger och sen ska jag leka kontor och organisera allt så smart att det kommer bildbevis framöver. Var så säkra.

Imorgon har Madisons brandstation förövrigt en Live Burn. Det är ett hus i stan som skulle rivas men så ansökte brandstationen om att få hålla en övning där och bränna ner hela rasket. Det blir säkert coola bilder därifrån också. Fast lite nojjig är jag ändå eftersom Knickedicken säger att han ska "försöka få sin hjälm att smälta lite".

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte hög tid för dig att bli gravid? Du är ju redan ganska gammal.

Sporty Spice sa...

Sköt du ditt liv så sköter jag mitt.

Anonym sa...

Håller med dig Sporty. Stefan - är det inte hög tid för dig att hålla käften?
/Sofia