torsdag, november 09, 2006

Tam Tam Ta Tam

Usch, vilken dålig fotograf jag är. Jag tar ju inte ens med mig kameran och gör jag det ”glömmer” jag att plåta. Här är i alla fall ett par bildbevis från min och Singelpinglans CT-turné.










Tänkt att det finns såna här ställen! En bröllops mall. Tyvärr fick man inte fota där inne men jag kan avslöja att jag provade en ”Sagan om Ringen-slöja” och att den var assnygg till skinnjacka och jeans.












Hmmm. Anar vi ett visst tema här? Varför inte hänga ett brudpar i granen?









Singelpinglan föll för denna indianjulgransgubbe med glitter.








Jag tyckte att den här brandbilen skulle sitta finfint i granen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tam Tam Ta Taaaam. Tam Tam Ta Tam Tam Ta tam Tam Ta Taaaaaaaaam Eller? Tog jag fel på introd? ;-)

The Bridal MAll - låter som ett perfekt knäck (eller varför inte fyra) att kränga till alla bryllopsmagasin i Sweden. Det finns säkert nån PR-avdelning som kan provajda bilder.

Jag hoppas att du köpte brandbilen att hänga i granen. Den är ju gjuten ju! Låter den också?

Anonym sa...

Kesu, Petras privata PR-agent. Själv tycker jag nästan det är värt att åka till CT bara för de där glittriga julprylarnas skull. Ja just det, kanske kan hälsa på er på vägen? ;)

Anonym sa...

Carolinofino! Kallar du mig Petras privata PR-agent är vi två! Det är ju du som skrivit värsta artikeln i värsta tidningen, Petra+Knickedicken=sant i Aftonbladet. Vi kanske skulle bli ett PR-team du och jag. Vad säger du Petra? ;-)

Anonym sa...

Men WOW Petra!Vilken härlig miljö du flyttat till!
Kul med brandbilen :-)
Hitatt till din blogg som du ser.

/Olga-Tjejen från NY flygplatsen

Sporty Spice sa...

Kesu & Caroline;
Ni kan få vara mina PR-agenter båda två. Jag tror att det kommer att bli mycket jobb för er framöver så det kan vara bra att dela på bördan. =)

Olga;
Kul att du hittat hit och hoppas att allt är bra med dig.