fredag, mars 31, 2006

Feeling hot, hot, hot

Jag borde få en medalj. Eller någon form av utmärkelse. Igår kväll och imorse har jag tränat på ett gym utan AC. Alltså i 35-gradig hetta. Efter 60 minuter på trappmaskin fick till och med en sådan envis dåre som jag ge upp. Snacka om att jag svettades. Jag kunde vrida ur träningskläderna efteråt. Det bokstavligt talat droppade från mitt linne. Galet! Bastu och cardio i ett.

Nu ska vi precis lämna Krabi och åka till Koh Lanta. Där väntar boende på femstjärningt resort. My stajl! Sen ska jag käka middag med vännerna Caroline och Johan (de bor där) och imorgon ska vi dyka. Vi ska till en dykställe där de sett valhaj för några dagar sedan. Fan, hoppas jag får se en. Har dykt i snart tio år och ännu fått dyka med valhaj. På tiden kan man tycka!

Än så länge inget Thailandshångel. Men flera love letters från Knickedicken. Räknas det?

Inga kommentarer: