onsdag, mars 01, 2006

Hej Mr M

Jag och Singelpinglan ska ut på kryssning snart igen. Fast denna gång i kallare vatten. Har i egenskap som Singelkrönikör blivit medbjuden på en singelkryss i Viking Lines regi. Kan bli mycket intressant. Ska kanske testa speed dejting.
I rent studiesyfte så klart.

Jag tänkte även passa på att välkomna en ny läsare. "Råkade" outa min blogg för Mr M. Var direkt tvungen och skumma igenom mina inlägg ... hade jag skrivit något dumt? Tror inte det. Eller vad säger du Mr M? Vill förtydliga att Mr M inte är Mads Mikkelsen. Om det nu var någon som undrade. Fast nej, Mads är ju inte spinningsinstruktör så det var väl ingen risk för missförstånd.

By the way. Om mina favvokommentatorer Glenn och Cliff inte ger sig tillkänna snart så tänker jag sluta blogga. Eller nej, nu ljög jag. Men ni kan inte behålla er plats i kön hur länge som helst. Det är många som vill komma till. Bara så att ni vet.

1 kommentar:

Sporty Spice sa...

Sovit i ett cykelställ nu igen Mr M?

Föresten finns det redan en "m" i kommentatorskretsen. Byt till "mr m" så att inte stackars Maria helt plötsligt undrar varför jag vill hångla upp henne ...