onsdag, mars 01, 2006

Bra dag

Idag var en sån där fantastisk träningsdag. Allt var roligt och det gick hur bra som helst. Var fokuserad och motiverad till max. Bra grej att ställa in sig mentalt på passet flera timmar innan. En tjej kom fram till mig efter att jag och Omid var klara och frågade "vad jag tränade inför". Vet inte riktigt vad hon syftade på men jag väljer att tro att hon menade något i stil med Miss Fitness. Mycket, mycket smickrande. Hade jag inte varit för förbenad hetero hade jag nog hånglat upp henne.

Idag fick jag mitt första fan-mejl. Så här skriver han:

Jag läste din Kolumn och tänkte att det kanske är så att kvinnor som väljer en "farlig kille" vill ha kontrast i förhållandet. "Han älskar mig mycket mer än han gillar alla andra kvinnor". För då känner de sig speciella, även om han inte tycker det. Tror du att det kan vara så?
Jag undrar om vi skulle kunna träffas och göra något. Vi skulle kunna gå och se en film eller något. Vad är det du vill göra? Själv är jag en kille på 22 år som bor i Stockholmsområdet. Inget tvång, jag tar ett nej för ett nej. Men svara gärna så att jag vet om jag har kommit fram eller om jag måste skicka igen nästa gång du skriver i Metro...


Fattar inte riktigt hans resonemang men ändå mycket underhållande. Nu äta något proteinrikt. Sen logga upp på msn och avverka det dagliga cybersnusket med Mr M. Jag säger som Gonza. Man är verkligen en attention whore.

Inga kommentarer: