måndag, mars 06, 2006

Spännande Glenn-tävling med finfina priser

Ni som inte är så intresserade av träning och matscheman (eller inte tycker om att röra på sig som Sissi skulle säga) kan ju roa er med att delta i veckans spännande tävling: "Vad har egentligen hänt med Glennmannen?". Har han flyttat till mörkaste Peru, har han fått dubbelsidig armförlamning eller blivit akut elallergiker?

1:a pris: Torka svett från min panna när jag tränar.
2:a pris: Fylla på min vattenflaska när den är tom.
3:e pris: Komma och hämta mig på WC när jag är för trött att ta mig hem.
Tröstpris: Ligga med mig.

4 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Ledsen. Mitt fokus har varit helt inne på träning och mat. Ska genast börja blogga om män jag vill ligga med istället. Så fort jag kommer hem från gymmet ... =)

Vecka 17 åker jag och hälsar på Knickedick och DÅ blir det ligga av.

Sporty Spice sa...

Mr M har tingat tröstpriset. Vad vill du vinna Cliff? Torka svett eller skjutsa hem?

Gonzalita sa...

Puh! Satana vilken tur! Jag vågade inte riktigt vara med och hitta Glenmannen, men nu är det väl lugnt =)

buy tadarise 5 mg online sa...

tadalafil 5 mg relaxes muscles of the blood vessels and increases blood flow to particular areas of the body. it is used to treat erectile dysfunction and symptoms of benign prostatic hypertrophy enlarged prostate