torsdag, mars 02, 2006

Beundrarpost

Måste ju bara få skryta lite om mina "beundrarbrev". Krönikan om snälla killar verkade poppis. Här är två av dem:

Kolumnen var helt klockren. Jag skrattade från första till sista ordet. Den är verkligen slående. Det finns ingen tjej som inte varit med om det där i alla fall en gång i livet. Tack för den underhållande kolumnen och de kloka orden. Fram för de snälla killarna.
/Alexandra Pettersen


Jag är en snäll kille, har dock inte brillor och pullover i syntetmaterial. Jag ville bara säga tack för att någon äntligen tar oss snälla killar i försvar och belyser några av de problem som vi var och varannan vecka ställs inför. Att vara snäll ses oftast som ett tecken på svaghet, men du har en gång för alla stuckit hål på den myten. Du gjorde verkligen min dag, tro mig. Din kolumn var precis vad vi grabbar behöver höra. Hörde ni det grabbar? Vi får kyssa vackra tjejer. Och tack vare Petra vet vi nu om det.
/Humblebee

Det är inte utan att man blir lite varm i hjärtat. Undrar om responsen blir den samma nästa gång då jag skriver ”knulla” i Sveriges största morgontidning …

Inga kommentarer: