måndag, mars 13, 2006

We´re gonna work that body

Idag har varit extrem ur träningssynpunkt. Även med mina mått mätt. Började dagen med 60 minuter tuff cirkelträning med Omid. Sedan var jag (tyvärr) tvungen att prioritera mitt jobb. Så det var bara att åka till redaktionen och spruta ur sig ett par artiklar. Sedan när det var klart åkte jag tillbaka till gymmet och körde 90 minuters kondition. Så nu är det inte utan att man är lite trött.

Även morgondagen kommer att vara tema träning. Först intervju med pt:n Andreas Öhgren och Emma Andersson på Reinholds Lifestyle, sedan möte med Carlos på Health on Net och diskutera kommande träningsartiklar. Dagen avslutas givetvis med eget cardiopass på WC. Det kostar att ligga på topp. Men efter helgens Singelkryssning med Singelpinglan lovar jag att blogga om fylla på Viking Line, galen speed dejting och taffliga killars raggningsförsök.

En fråga. Igår hade jag sönder en av mina Buddhastatyer. Vad betyder det? 77 års olycka och aldrig någonsin mer få ligga? Eller kan det betyda tur och sex i sikte? Skepp ohoj!

Inga kommentarer: