söndag, mars 05, 2006

Deffdag två

Deffdag två snart till ända. Jag är jättetrött i hela kroppen efter 1,5 timmes hård träning på crosstrainern. De sista tjugo minuterna var en plåga. Tur att man är så jävla envis och ett kontrollfreak som vägrar ge upp. Och att man går igång på svett som svider i ögonen och blodsmak i munnen. När man kom hem fick man bada bubbelbad och tända doftljus. Kändes välförtjänt.

Veckan som kommer är helt knasig ur träningssynpunkt. Kan andra tycka. Jag tycker att det är normalt. Ska köra enbart kondition hela veckan. 1,5 timme varje dag. Varför undrar ni nu. Jo, kroppen ska tömmas på kolhydrater. Jag tror nästan att jag kommer sakna de asjobbiga benböjen, tricepspressen och de slitiga ryggövningarna.

Annat att se fram emot denna vecka är fika med Erik Olkiewicz, jobbmöte med PT Andreas Öhgren (han som fixade Emma Anderssons superkropp på sex veckor), lunch med Mr Big, reunion med gänget från Beirut-resan och eventuellt AW (tyvärr alkoholfri för min del) med ex-kexet Micke. Hmmm … undrar om jag kommer att hinna jobba?

Inga kommentarer: