torsdag, april 13, 2006

Tjata om påsk

Gud vad alla tjatar om att det är påsk. Big deal. Jesus dog och återuppstod eller vad det nu var, det ska ätas ägg (med gula) och kilovis med godis. Bla, bla, bla. Jag kommer för övrigt inte att öppna dörren på hela helgen, det lär ju komma drösvis med tiggande påskkärringsbarn och kräva godis i utbyte mot fula teckningar. Undrar om kesella lätt eller en proteindrink faller dessa snyltare i smaken?

Själv ska jag jobba idag och på lördag. Gymmet är öppet så jag kommer inte att ha sysselsättningsproblem de övriga dagarna. Funderar även på att organisera om i mina garderober, har en våt dröm om en garderob enbart fyllt med träningskläder. Rubbat? Ja, jag vet. Just nu har jag en garderob med byxor, klänningar och kortärmat, en med långärmat och vikta tröjor och linnen, en med skor, en med ytterkläder och en med kläder jag aldrig använder men inte kommer mig för att slänga. Den sist nämnda garderoben låter som en blivande träningsgarderob.

Kan förövrigt meddela att Singelpinglan lever och mår bra. Hon sitter i East Haven strax utanför Madison och har inte tillgång till dator. Själv åker jag om åtta dagar. Ifall ni undrade.

Inga kommentarer: