fredag, april 07, 2006

Sladdmysterium

Idag var jag äntligen tillbaka på World Class Kungsholmen. Som jag längtat! Körde 1,5 timmes cardio. Med AC denna gång. Kände oförskämt bra och lätt-trampat.

Jag tror att jag blir galen. Vänt upp och ner på hela lägenheten men jag kan inte hitta påsen som jag hade alla mina sladdar och laddare i. Måste ha glömt den på hotellet i Thailand. Grrr ... hur ska man kunna leva utan sladd till laptopen och mobilladdare? Känns otroligt irro och onödigt att behöva köpa nytt. Eller har du kära Singelpinglan råkat få med dig dem till Amerikat? Eller är det någon som har en Samsungladdare, en Toshiba-sladd och en Archos G400 mini-laddare hemma som bara ligger och skräpar?!

Nu proteindrink och sen leta lite till ... I´m going nuts!

2 kommentarer:

m sa...

Om det var ett såntdärna lyxhotell som du skrävlar om hela tiden (JA, AVUNDSJUK!) så kanske de har en mejladress du kan skriva till och fråga?

Sporty Spice sa...

Jag har hela Apollos staff on the case. Såklart.