lördag, april 08, 2006

I love him, I love him not ...

Resan till Amerikat närmar sig. Har inte bokat biljett än men tänkte försöka komma iväg kring den 20 april. Om två veckor alltså. Har funderat en del på hur min Madison-vistelse kan komma att bli. Har kommit fram till att det bara finns två alternativ. Antingen blir jag störtkär i både Knickedicken och alla fantastiska hus i New England-stajl. Eller så blir jag störttrött på Knickedicken men kär i alla fantastiska hus i New England-stajl. Han är ju väldigt, ja hur ska jag uttrycka mig… intensiv, überromantisk och övertygad om att detta är "ment to be". Det kan således bli "sätt på mig din stora, sexiga brandman" eller "släpp mitt ben ditt efterhängsna stolpskott ". Fritt fram för gemene man att gissa, kanske till och med satsa en slant.
Tur att Singelpinglan och New York finns till hands ifall jag skulle freaka ut.

Nu träffa Hannah för skön lördagspromenad på Djurgården. Sen direkt till gymmet och köra cardio. De har öppet hus på WC idag så man får väl trängas med kreti och pleti.

Inga kommentarer: