lördag, april 15, 2006

Latsidan är inte min sida

Att det var röd dag idag gick mig förbi. Började dagen med plåtning för Plaza Kvinna tillsammans med supersöta PT:n Jimmie från WC. Sen åkte vi till gymmet och körde biceps och mage. Imorgon blir det triceps och rygg. Och en hejdundrandes massa cardio. Har en hel del påskgodis att bränna av. Ja, ni hörde rätt. Jag har ätit godis! Men jag hade tillåtelse från högre ort. Omid skickade ett sms där han skrev "ät vad du vill i påsk, vi fixar det sen".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, undrar hur din vecka ser ut i träning? Ha en fortsatt trevlig helg!

Sporty Spice sa...

Vet inte om du undrar hur nästa vecka eller hur en vanlig vecka ser ut (eller vem det är som frågar). Nåväl. Just nu går jag på ett träningsprogram där vi delat upp kroppen på tre delar. En vanlig vecka ser ut som följer:

Dag 1: Ben och axlar + cardio.
Dag 2: Biceps och mage + cardio.
Dag 3: Triceps och rygg + cardio.
Dag 4: Cardio.
Dag 5: Ben och axlar + cardio
Dag 6: Biceps och mage + cardio.
Dag 7: Triceps och rygg + cardio.
Dag 8: Cardio.