söndag, april 30, 2006

Sista dagen

Idag är det söndag och det är superschysst väder. Just ätit frulle (havregrynsgröt för en gång skull) och nu ska vi ta en latte och dra ner till stranden. Det är sista dagen för mig här i Madison, åker hem imorgon kväll och landar i Stockholm på tisdag. Det suger kan jag säga. Jag vill inte åka hem!!! Någonsin. Bilden av mig sittande på verandan i en sån där gungbänk med min laptop i knäet blir allt tydligare. Det måste ju gå att ordna på något sätt. Visst behöver väl Sverige en Madison-korre? Och alla redaktörer som lägger ut massa jobb på mig är självklart välkomna att hälsa på. När ni vill ...

4 kommentarer:

Anonym sa...

OOOOOOOooooooooooooooooohhhhhhhhhh, fattar hur det suger. Augh! Helvetet på jorden att åka. Men - kan inte Knickedicken komma hit och hälsa på snart? Bestäm det innan du åker så känns det kanske liiiiite bättre.

Får man komma å gungeligunga på verandan fastän man inte är redaktör?

Anonym sa...

Som redaktör tackar jag för inbjudan i förskott... =)

Klart det går att ordna att jobba därifrån! Och du får det inte precis att låta som ett svårt val!=D
Men jag håller med föregående talare – Knickedicken ska kanske komma och hälsa på dig ett varv först? Både för att göra det lättare att åka därifrån och så att du får känna på honom i svensk vardagsmiljö vid sidan Lexington-annonsen han verkar bo i därborta i Amerikat? Innan du flyttar till Lexington för gott och gör oss alla fruktansvärt avundsjuka? =)

Sporty Spice sa...

Men jag vill ju bo i Lexington-annonsen!

Anonym sa...

Det fattar jag väl, jag skulle kunna HETA Lexington. (Fick inbjudan till deras pressvisning idag inför hösten 06, ifall du får för mycket Amerikat-längtan! =)