onsdag, april 26, 2006

Ännu en underbar dag

Solen skiner från en klarblå himmel här i Madison, CT idag. Just ätit brunch på asmysiga Hidden Kitchen, en äkta amerikans diner typ som den i Gilmore Girls. Igår kväll var det grillpartaj hemma hos Singelpinglan och Colin. Hans hus ligger i East Haven och är typ Villa Villerkulla. Ikväll ska jag och Knickedicken käka japanskt. Sunset and sushi. Slå det om ni kan. Well. Nu är tiden ute, mycket att göra idag. Det ska drickas kaffe, gå på stan, hångla ...
Later!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lejter å lejter :-/ Du bara roar dig. Men om du inte kommer tillbaka med en fylligare rapport snart(aaaah, jag vet nu var du är - tack), kommer jag att länka till en bild du kanske inte vill jag ska länka till. Sturige Olsson på AB Resa visade den för mig idag. Ni sitter å lutar huvudena mot varandra. Uhu - know which one I mean ...

Hannah sa...

Hångel! I like the sound of that. Hm. Om jag går till skräddare och testar en aprikosfärgad dröm i juli så ska jag se till att vara tillbaka i strl 38. Då kan ni gifta er i, tja, sent augusti?

Anonym sa...

Hehehe, vavarejasa, killen är en Knickekeeper?! Coola grejjer som medföljer i paketet (!) är det ju hursom.
Fint jobbat Sporty!

Sporty Spice sa...

Augustibröllop. Tål att suga på.