måndag, april 10, 2006

Jag ska köpa sladdar för pengarna

Har just gjort en rundringning till diverse butiker. Det visar sig att nya sladdar och laddare till mobil, dator, archos och digitalkamera går loss på en sisådär 2 500 spänn. Kan man ha roligare för pengarna eller kan man ha roligare för pengarna? Det är så surt. Jävla, jävla, jävla hotellstäderska som med största sannolikhet slängde hela påsen. Nu väntar skittråkiga samtal med försäkringsbolag och självrisken ligger 1 500 spänn. ARRRGGHH! Hädanefter ska jag ha sladdarna runt halsen när jag är ute på vift.

Tur att jag är så trött efter styrketräningen med Omid. Orkar inte bli så där sjuhelvetes jävla skitarg och skogstokig som bara jag kan bli.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lider med dig. Men jag vet EN sak som är tristare än att köpa nya sladdar: innandöme till toalettstolens vattencistern. Sortimentet är starkt begränsat. Det går liksom inte att ta ut svängarna. En flottör är en flottär liksom
Å inte syns det heller att man shoppat loss. Nope! De nya prylarna ligger väl fördolda i toalettens innandömre.

Inte nog med det: det behövs en rörnisse för att få dit skiten. Nope, inga sexiga brandmän skulle åta sig jobbet att ligga på knä på badrumsgolvet med armarna nedstuckna i vattencisternen. Tror jag i vart fell. Shit happens, but thank God it didn't happen when the plumber was there!

Tror faktiskt att allt slutade på närmare 2 000 spänn. För typ fem år sedan.