lördag, april 29, 2006

Kommer hon hem igen?

Ledsen att jag varit en sån dålig bloggare. Men det har lixom varit fullt upp. Var i Boston i torsdags och New York i går. Love it! I NY besökte vi världens schysstaste svenskägda bar, New World Bar på 3 Orchard Street. Och självklart ett långt besök på Dylans Candy Bar. Jelly Beans i alla tänkbara smaker och färger. Hannah, you are in for a treat! Idag chillar jag och Knickedicken. Just ätit blåbärspankaksfrukost och nu ska vi ner till Down Town Madison och ta en take away latte på Willoughby´s, åka ner till stranden och kolla på knatteligan i Baseball. Men om två dagar måste man åka hem igen vilket suger. Fast jag och Singelpinglan har börjat smida planer så vem vet. Jag kommer kanske bara hem och vänder, kan mycket väl bli en persikofärgad bakelseklänning för dig Hannah. Så. Nu måste jag lämna er igen. Hörs då!

1 kommentar:

Sporty Spice sa...

Det gar att ordna! Du kan fa bara en liten korg och stro rosenblad framfor mina fotter ... =)