torsdag, december 29, 2005

Min mamma

Min mamma är extremt rolig. Men hon kan säga de mest idiotiska sakerna ibland. En gång för hundra år sedan gjorde jag mig till och ringde till henne för att säga grattis på mors dag. Till saken hör att jag typ aldrig gjort det någonsin. Mamma svarar: "Äh, sånt skit. Och dessutom är du adopterad". Det är kärlek det. Nåja. Härom veckan var mamma och pappa hemma hos mig på middag. De hade inte varit här sedan separationen med Mr X så det var husesyn för att kolla in det nya möblemanget. När mamma kliver in i mitt singelsovrum stannar hon till och säger "Jaha, så du köpte en dubbelsäng i alla fall". Vad säga? Trodde hon att jag skulle köpt en 90-säng och bara gett upp hoppet om att någonsin få ligga igen?

Caribbean Countdown: 41 days

1 kommentar:

Sporty Spice sa...

Mormor skulle digga min breda säng. Och så skulle jag bjuppat på brännvin.