fredag, december 30, 2005

Film är bäst på bio

Igår var jag och Singelpinglan och såg Narnia. Helt okej tycker jag, bortsett från dosen krystad barngråt som var lite för stor för min smak. Jag blev mycket uppspelt när de visade alla trailers. Pirates of the Caribbean II, Ice Age II, Superman, Mission Impossible III. Inga problem att hitta sysselsättning i vår.

Snön vräker ner och jag skulle mer än gärna sitta hemma i värmen och blogga och glo på day time tv resten av dagen. Men jag har karaktär. Joråsåatt. Därför pulsar jag iväg till gymmet och kör styrketräning. Den karibiska klockan tickar.

Caribbean Countdown: 40 days

4 kommentarer:

spanne sa...

...och dessutom: "Single pingle pirates of the Caribbean". Premiär 9:e februari...
F o r t y days and counting.
Bikinistatus: hmmmmm?

Sporty Spice sa...

Singel Pingel Pirates of the Caribbean kommer att bli en succé. Tror du att Johnny och Orlando är med på noterna? Eller får vi nöja oss med semestrande, övergödda, amerikaner i Hawaii-skjortor ...

spanne sa...

Aldrig i livet! Johnny och/eller Orlando måste det va. ...eller möjligen Antonio Banderas :)

Sporty Spice sa...

Antonio får du behålla för dig själv. Inte ens som Zorro är han min typ. En threesome med herrarna Depp och Bloom däremot skulle sitta fint.

Läste i en karibienkryssningsartikel att det förekommer "magplasktävlingar" för vuxna karlar i poolen ombord. Kan du tänka dig ett bättre förspel?