torsdag, december 01, 2005

Dra på spa

Imorgon bitti åker jag och Singelpinglan till Selma Lagerlöf Spa. En hel weekend med algbad, kroppsinpackningar, massage på längden och tvären, stärkande promenader och massa gourmémat. Andas in, andas ut, ta det lugnt, hitta sig själv. Bla, bla, bla. Men jag har just varit inne på deras sajt och de har värsta träningsprogrammet. Singelpinglan är nog mer inne på yoga och meditationsspåret. Själv såg jag att de hade boot camp, basic styrka och cirkelträning. My cup of tea!

Jag ska stänga av mobilen, inte läsa mail. Jag kommer inte ens att blogga. Men jag lovar att återkomma med en fullständig och utlämnande rapport på måndag. Vem vet. Jag hittar kanske någon att hångla med i ångbastun? Om inte kan jag ju bara tänka på att jag fick ett sms från Mr Big OCH ett mess från The Lovely Mr V idag. Det vill till att vara populär.

1 kommentar:

spanne sa...

Noteras bör att även moi med liv och lust (?) deltog i Boot camp-övningen...