onsdag, december 28, 2005

Inget särskilt hände idag

Idag har jag egentligen inget kul att skriva. Idag tycker jag ingenting särskilt om någonting särskilt. Inget har irriterat mig. Ja, förutom den där tsunami-låten som går som reklamjingel. Ni vet den där Rock Your Life Free eller vad den nu heter. Man får se bilder under vatten och en mysko man med solbrillor. Vad f-n är grejen med den? Hur pissiga låtar är det överhuvud taget möjligt att skriva. Vore jag anhörig skulle jag ta låten som en ren förolämpning. Men bortsett från det har jag inte hetsat upp mig över en enda sak idag. Eller jo. Jag mötte en man på S:t Eriksgatan som fräste ut snor så där som bara en viss typ av superäckliga män kan göra. Ni vet som håller för ena näsborren och fräser utav bara helvete ur den andra. Honom ville jag skjuta i huvudet. Men annars en lugn och sansad dag. Hm. Höll på att glömma att jag för sjuttioelfte gången fick beställa ett nytt Visa-kort från Handelsbanken eftersom att det ännu en gång blivit avmagnetiserat. Extremt irro. Men utöver det: happy thoughts.

Caribbean Countdown: 42 days

2 kommentarer:

Hannah sa...

Har du kollat plånkan? Samma sak hände mig tills jag upptäckte att magnetlåset på den fina plånboken var boven.

Sporty Spice sa...

Jag har inget magnetlås på min plånbok. Och det är bara Visa-kortet från Handelsbanken som krånglar, det från Skandiabanken funkar alltid som det ska. Skumt.