måndag, december 26, 2005

Julen och svetten lackar

Måste säga att jag är ganska stolt över mig själv idag. Istället för att ligga hemma på soffan, glo på film på tv och proppa i mig chokladpraliner, som normala människor gör på Annandan, åkte jag in till gymmet. Började med en timmes cirkelträning med Omid och sedan en timmes PW på löpbandet. Har räknat och det är 45 dagar kvar tills jag och Singelpinglan drar till Miami och Karibien. Ska man till Puerto Rico, S:t Thomas, S:t Maarten och Bahamas vill man såklart toppa bikiniformen. Och kunna vräka i sig hur mycket Ben & Jerry-glass det bara går utan att behöva bry sig (jag sa väl att man får äta hur mycket man vill - helt gratis).

3 kommentarer:

spanne sa...

45 days and counting.... Helt sjukt, men det är ju bäst att hänga på bikinitrenden medans man har nå'n som drar och nå't som motiverar. Ha ha. Jag gillar ju inte glass, inte ens Ben & Jerry, men ändå. Således så var det 2 timmars promenad - eller "power walk" som Sporty säger - lunch och på kvällen 1 timme cykel + stair master igår. Idag står besök på Pris Xtra för shopping av typ broccoli och havregryn, samt styrketräning och tread mill på schemat. Måste prova sarongerna i kväll för extra inspiration...?

Sporty Spice sa...

Bra jobbat! =)

spanne sa...

Thanx. Vänta bara på den spännande fortsättningen. "The return of the singelpingla"...