fredag, december 23, 2005

Julklappsångest

Idag är det dan före julafton. Och jag har ännu inte köpt en enda julklapp. Så det är bara att bita ihop och ge sig in i julträngseln idag. För några år sedan köpte jag alla julklappar på julaftonsförmiddagen. Det funkar det med.

Men jag har lite svårt att koncentrera mig på julklappsinköp. Har just fått min Karibienresa bekräftad. Jag och Singelpinglan åker först till Miami och är där i två dagar. Sedan väntar Puerto Rico, S:t Thomas, S:t Maarten och Bahamas på oss! Vi ska åka med ett sånt där fartyg som har ALLT ombord. Till och med en skridskobana. Och en Ben & Jerry glassbar. Flytande Las Vegas helt enkelt.

Men som sagt. Fokus på julklappar var det. När jag är klar ska jag unna mig en timmes styrketräning. Tänk positivt!

1 kommentar:

m sa...

BEN & JERRY GLASSBAR!!!!1!!
herregud, jag skulle aldrig gå i land.