onsdag, december 07, 2005

En nära spy-upplevelse

Jag vet att jag sagt flera gånger förut att jag tränat så hårt att jag varit nära att kräkas. Idag var det verkligen sant. Jag körde cirkelträning med Omid och var tvungen att BRYTA efter 30 minuter för att jag mådde så jävla illa. Förmodligen berodde det på att jag ätit lite för nära inpå passet. Men som Omid alltid säger innan vi kör cirkel: Ät något lättspytt. Usch, det var verkligen hemskt. Men jag lyckades köra på löpbandet i 60 minuter som kompensation.

Nu har messkontakten med The Lovely Mr V tagit sig upp på en ny nivå. Minst två om dagen. Och allt flirtigare. Vem vet. En vacker dag vågar vi kanske ses. =/

2 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Ok. Du är en rättstavningsmaskin. Jag har rättat. Och ska aldrig stava fel på Lovely igen. Låvar.

Men är du verkligen rätt person att börja leka detektiv? Du som gömmer dig bakom en gammal bollkalle … Fast jag skulle inte ha något emot att träffa den helhärlige herr Valdemar. Låter som en skön lirare.

Sporty Spice sa...

Du skulle tvingas säga upp dig för det skulle vara ett heltidsgöra. 40 timmar i veckan plus övertid, kvällar och ibland helger.