söndag, januari 14, 2007

En utmaning

Jag har blivit blogg-utmanad av Caroline att skriva följande lista. Ett av påståendena är falskt som vatten. De andra fyra är sanna. Gissningsleken kan börja.

1. Jag har blivit utskälld av Ted ”Olyckan” Åström för att jag smet in på herrmuggen på en restaurang.
2. Jag har nästan blivit attackerad av en hungrig och nyfiken black tip reef shark.
3. Jag har i berusat tillstånd klampat fram till Måns Herngren och sagt ”jag vet vem du är, du heter Hannes Holm”.
4. Jag har just förlovat mig.
5. Jag har i ett svagt ögonblick sålt min kompletta Tintin-samling till min lillebror för 50 kronor och en halv burk hårgelé.

5 kommentarer:

Måns sa...

Alternativ 4 är, gissar jag, falskt.
Eller?
Spännande annars!
:-)

Anonym sa...

Ja, jag måste ju hålla med ovanstående talare - annars vill vi veta något som vi inte vet. :-)

Anonym sa...

Jag tror att alternativ 4 kan vara sant och att alternativ 2 är falskt

malin sa...

Jag tror på 2:an. Svarta revhajar är snälla små varelser som inmte äter människor. Jag har till och med klappat en.

Sporty Spice sa...

He, he ... är ni nyfikna på rätt svar än? Jag lovar att blogga om det under dagen. Men att jag skulle vara förlovad verkar tydligen vara osannolikt. Hmpf. Och BTW Malin, inga hajar "äter" människor. Jag älskar dem alla men även en söt 1,5 meters revhaj kan bitas. Tro mig.