fredag, juni 02, 2006

Spänstig fredag

Började dagen med pt-träning med Omid. Jobbigt som vanligt. Avslutade med tunga utfallsövningar och spänstövningar. De senare är så jobbiga att man vill döden dö. Tungt, svettigt och pulsen drar iväg. Stretchade som en galning men känner redan nu att träningsvärken kommer att svida imorgon. Gick en timmes power walk hem efter passet. Jobbade ett tag men blev rastlös. Så det blev en power walk till på eftermiddagen. Nu kan jag lätt säga att jag är ganska mör. Ska ge mina ömma fötter ett fotbad. Kan förövrigt meddela att jag enligt min kostdagbok fått i mig 52E% protein, 31E% kolhydrater och 17E% fett. Så en fruktsallad med fyra-fem cashewnötter och en deciliter Kesella Lätt och dagen avslutas lika bra som den började.

Imorgon ska det kollas Stockholm Maraton med Hannah. Sara på World Class ska springa men henne lär man väl inte få syn på i vimlet. Snabb som satan är hon. Hon sprang en halvmara härom veckan på 1,5 timme och direkt efter det ytterligare en timmes löpning på gymmet för att hon fortfarande "hade spring i benen". DET är imponerande!

Inga kommentarer: