tisdag, juni 13, 2006

Cypern + pommes frittes = sant

Solen skiner och jag med den. Idag har vi avverkar massor av familjeanläggningar. Välorganiserad, tillrättalagt, tusentals barn och lika många aktiviteter. Trots att vi är i Grekland är det hamburgare och pommes frites som står på menyn. Men ikväll ska vi åka iväg till en liten bergsby och äta meze och dricka cypriotiskt vin. Och imorgon bär det av till Paphos, det lär vara najs där. Och så ska vi bo på ett femstjärningt hotell. Me like! Har dessutom just varit och styrketränat så det känns riktigt ok. Peter valde att slänga sig i en solstol på stranden istället.

Ålrajt. Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så synd att man inte längre kan kommentera utan att ha ett blogger konto - jag som inte ens egentligen använder mitt.

Men hur som helst - låter varmt att träna vid medelhavet. Ja, det var i alla fall vad jag hade tänkt att skriva tills jag kom på att jag ju har tränat och allt i dag, trots den hetsiga 30 graders värmen. Heja mig!

/ Kattis på splodgy.org