måndag, juni 26, 2006

På resande fot

Imorgon åker jag och fotograf Peter Öhlander till Mallorca. Ännu en tuff vecka på kontoret alltså. Börjar i Palma, sen en sväng upp till Inca och sedan kustsväng från Alcudia till Michael Douglas och Catherines Zeta-Jones Deja. Sen blir det båt över till Menorca.
Ska försöka blogga efter bästa förmåga, min laptop brukar vara en hejare på att snika sig in på trådlösa nätverk.

Idag slog det mig på riktigt att jag ska flytta från Sverige. Från Norden. Från Europa. Till en helt ny kontinent. Vad har jag gett mig in på? Gulp! Tur att Sverige bara ligger åtta SAS-timmar bort. Men alla mina vänner – ni måste lova, lova, lova att ni kommer och hälsar på.

På söndag kan ni förövrigt läsa min SvD-artikel nummer ett från Cypern. Bara så ni vet.

Inga kommentarer: