söndag, februari 05, 2006

To dejt or not to dejt

Sex med ett ex är inget mer än sex med ett ex. Det tar en stund men sen kommer man ihåg det. Ja, just fan, det var så här han var och så kommer man ihåg varför han är just ett ex. Jag kan med stolthet meddela att jag kom till insikt redan innan vi hann ha våran reunion Hantverkaren och jag. När en påse Ferraribilar och en ganska kass rulle med Drew Barrymore känns mer lockande, när man för en inre dialog med sig själv och kommer fram till att det är för kallt för att överhuvudtaget gå utanför dörren, och att ta en dusch kan faktiskt vara farligt för då försvinner det där livsviktiga fettlagret i ansiktet och man kan förfrysa sig och dö, ja så vet man att detta är en dejt man kan vara utan. Skönt att veta att man inte är SÅ desperat trots allt.

Nu ska jag iväg och träffa mamma. Hon fyller år idag och det ska traditionsenligt firas med en sen champagnelunch. Det är vad jag kallar en bra dejt!

Caribbean Countdown: 5 days!!!

2 kommentarer:

spanne sa...

Mmm, vilket ljuvligt koncept! Det "Ch" jag har som mellan namn ska från och med idag stå för Champagnelunch

Hannah sa...

5 dagar! Är det sant? Det var ju typ 40 dagar kvar för inte så länge sen. Faaaan. Tiden går. Och jag får liksom inte ens gjort något. Jag är dessutom GRAVT avundsjuk.